27-ші Орта Азиялық Халықаралық «Тамақ өнеркәсібі» көрмесі
27-ші Орта Азиялық Халықаралық «Тамақ өнеркәсібі» көрмесі

ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ FoodExpo Qazaqstan 2024

Анеля Викентий, ПРПГ бөлімінің басты менеджері, «Казполиграф» ЖШС:

Бұл көрмеге біз бірнеше рет қатысып отырмыз. Жалпы, біз бәріне риза болдық. Ұйымдастырушыларға осындай тамаша көрмені өткізгені үшін үлкен рахмет. Көрмеге қатысқан қазіргі клиенттеріміз бен жаңа келушілерден көп қызығушылық байқалды, яғни олар біздің шығарылатын өнімімізге қызығушылық танытты. Алдын ала келісімдер жасалды, қазіргі клиенттермен және жаңа келушілермен белсенді келіссөздер жүргізілуде. Келесі жылы көрмеге қатысуды жоспарлап отырмыз және барлығына қатысуды ұсынамыз.


Ришат Қасымов, сату менеджері, YANS:

Бұл көрмеге біз жыл сайын қатысып отырамыз. Биыл қатысушылар саны айтарлықтай өскенін атап өту керек, біз қатысушылар ретінде мұны қуанышпен қабылдаймыз. Көбірек адамдар – бұл сатылымдар мен өсу мүмкіндіктерінің артуы. Біздің өнімімізге қызығушылық болды, біз көптеген жылдар бойы қатысып келе жатқандықтан, осы көрмеге дәл біздің мақсатты аудиториямыз келетінін білеміз, өйткені олар біздің өнімімізге және көрменің тақырыбына қызығушылық танытады. Биыл біз клиенттеріміздің санының артқанын және жақсы келушілер ағынын байқадық. Олардың көпшілігі – біздің тұрақты клиенттеріміз, біз олармен бірнеше жыл бойы жұмыс істеп келеміз. Әрине, жаңа келушілер де пайда болды. Ынтымақтастық туралы алдын ала келісімдер жасалды, біз оларды нақты санап отырмаймыз, бірақ осы көрмеге қатысу арқылы клиенттеріміздің саны артты және біз мұндай іс-шараға қатысуды ұнатамыз. Келесі жылы және болашақта көрмеге қатысуды жоспарлап отырмыз, өйткені біз жұмысымыздың басынан бастап осы көрмеге қатысып келеміз және әлі де стендпен қатысуды жалғастырамыз.


Темирхан Нұрмаханов, коммерциялық директор, Narlen.kz:

Біз осы көрмеге үшінші рет қатысып отырмыз. Көрмеге көптеген адамдар келеді, оның ішінде басқа елдерден келгендер де бар, олар біздің өнімдерімізбен танысып, болашақта біздің тұтынушыларымызға айналады. Біздің негізгі мақсатымыз – өнімімізді тұтынушыларға таныстыру. Екінші мақсатымыз – әлеуетті серіктестер мен компаниялармен кездесіп, тәжірибе алмасу, ынтымақтастық орнатып, бизнесімізді одан әрі дамыту. Өткен жылы осы көрмеде біз екі ірі жобаға қол қойдық, қазір олармен белсенді жұмыс істеп жатырмыз. Үлкен серіктестік орнатылды. Биыл біз келіссөздер жүргізіп жатырмыз және оларды аяқтағаннан кейін жаңа келісімдерге қол қоюды жоспарлап отырмыз.Мұндай көрмелер тек Қазақстан ішкі нарығында өнімімізді жылжытуға ғана емес, сонымен бірге сыртқы нарықта таныстыруға да тамаша мүмкіндік береді. Сондықтан келесі жылы да осы көрмеге қатысуды жоспарлап отырмыз.


Вильям Брухлей, сату жөніндегі аға менеджер, «Euro Pack» ЖШҚ:

Біз осы көрмеге алғаш рет қатысып отырмыз және бұл соңғы болмас деп үміттенеміз. Келесі жылы қатысуды жоспарлап отырмыз. Көрмеге қатысты әсерлеріміз өте жақсы. Мұнда әртүрлі өнімдер мен өндірушілер ұсынылған. Бұл біз үшін пайдалы, себебі біз өз географиямызды кеңейтуді мақсат етіп отырмыз және көптеген түрлі елдер мен өндірушілерді көреміз. Біздің өнімге деген қызығушылық өте жоғары, өйткені біз күн сайын өнімімізді жақсартуға жұмыс жасап, нарықтың барлық сегменттерін қамтуға тырысамыз. Болашақта бұл қызықты болатынына сенімдімін. Алдын ала келісімдер жасалды, енді олардың орындалуын бақылап отырмыз.


Yousef Allaham, экспортты жылжыту менеджері, Palestine Trade Center:

Бұл көрмеге біз алғаш рет қатысып жатырмыз, және менің ойымша, палестиналық өнімдерді Қазақстан нарығында көрсету үшін бұл жақсы мүмкіндік. Біздің өнімдерімізге қызығушылық туралы айтатын болсақ, алғашқы тәжірибеміз болғандықтан, Қазақстанда тауарларымызға белгілі бір қызығушылықтың бар екенін байқадық. Болашақта қазақстандық кәсіпкерлермен келісімшарттар жасасамыз деп үміттенеміз. Келесі жылы біз көптеген көрмелерге қатысуды жоспарлап отырмыз. Қазақстанға келетін болсақ, мүмкін, біз осы көрмеге тағы да қатысатын боламыз.


Айпери Джайлообаева, экспортты жылжыту бөлімінің меңгерушісі, «Кыргыз экспорт»:

Біз бұл көрмеге алғаш рет қатысып отырмыз, себебі біздің орталық жақында ғана құрылды. Ұлттық Қырғызстан павильоны осы көрмеде алғаш рет ұсынылып отыр. Қырғызстандық компаниялар Қазақстандағы көрмелерге бұрыннан бері қатысып келеді, себебі бұл нарық біз үшін дәстүрлі және өте қызықты, әсіресе көрші ел ретінде және Еуразиялық экономикалық одақтың мүшесі болу тұрғысынан. Қазақстан біз үшін әрқашан маңызды серіктес болып келді және солай бола береді. Бүгін көрмеде әртүрлі салаларды қамтитын шамамен 16 компания ұсынылған. Мұнда шырындар, сусындар, мұздатылған жартылай фабрикаттар мен жидектер, сондай-ақ ұлттық сусындар – құрт пен шалап бар. Сонымен қатар, кондитерлік өнімдер мен шұжық өнімдері де көрсетілген – мұның бәрі біздің отандық өнімдеріміз. Бұл компаниялардың көбісі өз өнімдерін Алматы нарығына жеткізіп жүр, ал кейбіреулері осы бағытта жұмыстарын жалғастыруда. Көрме біз үшін әрдайым маңызды және басымдыққа ие іс-шара болып табылады. Бұл бізге дистрибьюторлар мен серіктестерді, сауда желілерінің өкілдерін табуға тамаша мүмкіндік береді. Мұнда сауда желілерінің өкілдерін көргенімізге қуаныштымыз, бірақ біз дистрибьюторлардың көп болғанын қалаймыз, себебі нарыққа табысты шығудың негізгі шарттарының бірі – нарықты ішінен білетін дистрибьюторды табу. Көрменің ауқымы біздің күткенімізге сәйкес келді, алдағы жылы бұл көрме одан да жақсы болады деп үміттенеміз. Біз келесі жылы да міндетті түрде қатысамыз, сондықтан бізді күтіңіздер! Кейбір нюанстарды ескереміз, ал келесі жылы бәрін одан да жақсырақ әрі қызықтырақ етеміз. Ұйымдастырушыларға ерекше алғысымызды білдіреміз, олар әрдайым байланыста болып, көмектесіп отырды. Әрине, кейбір кішігірім қиындықтар болды, мысалы, кеш тіркелу немесе жақсырақ орын таңдау қажеттілігі, бірақ біз бұларды ескереміз және келесі жылы бұдан да үлкен ауқымда қатысамыз. Бұл көрме біз үшін қазірдің өзінде өте қызықты, және біз болашақта да қуана-қуана қатысатын боламыз. Рақмет!


ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ FoodExpo Qazaqstan 2023

Бронникова Галина, OSQ Group Upack.kz (Қазақстан) менеджері:

 QazPack көрмесіне бірінші рет қатысамыз. Мен өте қуаныштымын, нәтижелі, қызықты өтіп жатыр. Көптеген жаңа нәрселер ұсынылды, көрмеге қатысу барлық үміттерді ақтады.  Біз бір реттік ыдыс-аяқ пен эко-қаптама өнімдерін ұсынамыз, аудиторияның қызығушылығы зор. Бізге сүйікті клиенттеріміз келді, бізбен жұмыс істеп, бұрыннан жұмыс істеп келе жатқан серіктестерімізді көргенімізге өте қуаныштымыз, сондай-ақ біз жаңа әлеуетті клиенттердің үлкен базасын құрдық, оларға қуаныштымыз. Біз келесі жылы осындай көрмеге қатысқымыз келеді, бұл даму үшін өте қызықты және әлеуетті.   


Туғанбаева Айгүл, KZ Recycling (Қазақстан), аға маманы:

 Біздің компания жыл сайын QazPack көрмесіне қатысады. Осындай мүмкіндік үшін алғыс айтамыз, өйткені көрмеде біз клиенттер базасын кеңейтеміз, қазіргі клиенттерімізбен, серіктестерімізбен және бәсекелестерімізбен кездесеміз. Осы екі күнде адамдар ағыны өте көп. Бізді әлеуетті клиенттер де, ағымдағы клиенттер де аралап көрді, олармен біз өзекті мәселелерді талқылай алдық.  Қазіргі уақытта біз келісімшарт жасасу сатысында тұрмыз. Егер қолайлы жағдайлар болса, келесі жылы да қатысуды жоспарлап отырмыз.


Якубов Салим, Қарқын-2030 (Қазақстан) Алматы филиалының атқарушы директоры:

FoodExpo Qazaqstan көрмесіне алғаш рет 2023 жылы қатысып отырмыз. Біз ұзақ уақыт дайындалдық, арнайы дизайнер жалдадық, дайындық шараларын өткіздік. Біз үшін бұл көрме өте маңызды, өйткені біздің компания өз өнімдерін Алматы қаласының нарығында жеткізеді және ұсынады. Көрмеде бірқатар келісімшарттар жасалды, маңызды кездесулер, соның ішінде корпоративтік сектормен танысу өтті. Біз үшін өсудің жаңа мүмкіндіктері ашылды, көрме жақсы нәтиже берді. Алдағы жылдары біздің компания FoodExpo Qazaqstan көрмесіне міндетті түрде қатысуды жоспарлап отыр, ассортименттік қатарды ұлғайта отырып, біздің дайындығымыз одан да жоғары деңгейде болады. Біздің мақсатымыз - әрбір тұтынушы өз қажеттіліктерін қанағаттандыруы үшін Алматы қаласының тұрғындарына көптеген тауарлар өндіру және ұсыну. Сонымен қатар, көрмеде біздің өнімге, оның сапасына қызығушылық танытқан ТМД елдерінің клиенттері болды. Бізде келісімшартқа қол қоюға қызығушылық бар. Біз өнімдеріміздің сапасы жоғары деңгейде және қол жетімді екендігіне тағы да көз жеткіздік, өйткені оған осындай қызығушылық байқалды.


Едігенов Сұлтан, KazBeef Processing (Қазақстан) сату жөніндегі менеджер:

FoodExpo Qazaqstan көрмесіне Қазақстанның түкпір-түкпірінен және әлемнің басқа елдерінен көптеген өндірушілер мен дистрибьюторлар жиналды. Олардың барлығы қызығушылық танытады және сату нарығын кеңейтуді қалайды. Көрмеге қатысқандардың барлығы өздері үшін жаңа нәрсе білгеніне сенімдімін. Біз Өзбекстаннан, Қырғызстаннан келген көптеген дистрибьюторлармен таныстық, болашақта өзара іс-қимыл бойынша барлық мәселелерді талқылайтын боламыз. Келесі жылы одан да үлкен стендпен көрмеге қатысамыз.


Павлова Татьяна, Горецкий азық-түлік комбинатының директоры (Беларусь Республикасы):

Біз биыл Беларусь Республикасының Ұлттық стендінің құрамында FoodExpo Qazaqstan көрмесіне алғаш рет қатысып отырмыз. Көрменің ұйымдастырылу деңгейіне өте тәнті болдық, алған әсерлеріміз тек жағымды, келер жылы міндетті түрде қайтадан келеміз. Біз үшін сіздердің елдеріңіздің дистрибьюторларымен кездесулер ұйымдастырылды, біз көптеген келіссөздер жүргіздік. Өзіміз үшін біз ұсынып отырған өнімнің баламасы өңірде әлі жоқ екенін анықтадық. Біздің өніміміз сіздің нарығыңызда сұранысқа ие болады және жақын арада сіздердің контрагенттеріңізбен ынтымақтастық орнатамыз деп үміттенеміз. Бүгін ғана егжей-тегжейлі келіссөздер жүргіздік, Беларусь Республикасына оралғаннан кейін ынтымақтастық шарттарын талқылауға кірісеміз. Біз осында ұсынып отырған өнім сіздің аймақ үшін жаңа, бұл серіктестік шарттарын егжей-тегжейлі пысықтауды талап етеді. Менің ойымша, мұндай көрмелерді ұйымдастыру - өзара тиімді ынтымақтастық құру үшін орасан зор үлес. Біз өзіміз үшін тек экспорт тұрғысынан серіктестерімізді ғана ашып қоймай, жаңа жабдықтарды жеткізушілерді анықтадық, қаптаманы ықтимал жеткізушілерді таптық. Сондай-ақ, осы қысқа уақыт ішінде біз сіздің ұлттық колоритіңізбен танысып, сіздердің елдеріңіздің артықшылықтарын біле алдық. Мұндай көрмелерді ұйымдастыру іскерлік қарым-қатынас тұрғысынан байланыстарды орнатып қана қоймай, біз үшін сіздердің өңірлеріңізді ашуға да мүмкіндік береді.


Lee Yeonju, Manager Korea Agro-Fisheries and Food Trade Corporation (Корея):

Біз көрмеге өте қуаныштымыз! Біз Қазақстаннан көптеген байерлерімен кездестік. Біздің негізгі міндетіміз қазақстандық нарықты корей экспорттаушыларымен таныстыру болды және біз осы мақсатқа табысты қол жеткіздік деп ойлаймын. Келесі жылы біз міндетті түрде келеміз, себебі біз аталған көрмеге қатысудың үлкен әлеуетін көріп отырмыз.


ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ FoodExpo Qazaqstan 2022

Бурковская Лилия, «Брест ет комбинаты» ААҚ:

Біздің компания Foodexpo Qazaqstan 2022 көрмесіне бірінші рет қатысып отырған жоқ. Біздің ассортимент Қазақстан нарығында кеңінен ұсынылған, біз жергілікті нарықта бұрыннан барбыз. Адамдар бізді таниды, келеді, таңданады, алғыс айтады, бұл біз үшін өте жағымды. Біз ұзақ уақыт бірге жұмыс істейтін серіктестермен кездесу мақсатында келдік. Біздің жоспарларымызда әлі кеңейту жоқ. Келесі жылы даму стратегиясы жоспарлануда, бірақ бүгінгі таңда біз серіктестер санына ризамыз, көптеген оң пікірлер бар. Біздің комбинат Беларусьтегі ет өңдеу көшбасшыларының бірі, Ресей мен Қазақстан нарықтарына үлкен экспорт бар. Біздің өнімдерді сатқысы келетіндер көп болды, өйткені біз сапа мен бағаны сақтауға тырысамыз, тұтынушылар біздің өнімдерді өте жақсы көреді, барлығы дәм татуға келеді. Көрме өте нәтижелі болды, келушілер көп болды, біз көптеген байланыстарды жинадық, жыл сайын атмосфера жақсарып келеді. Ұйымдастырушыларға рахмет!


Лесовик Вячеслав, Rusimex:

Қазақстандағы көрмеге біздің компания алғаш рет қатысып отыр. Алаң біздің үмітімізді толығымен ақтады. Көрме өте үлкен, адамдар көп, ең бастысы мақсатты аудитория көп. Көрменің үшінші күні бізде алдын ала келісімдер бар, біз қазірдің өзінде келіссөздер жүргізіп жатырмыз - 100-ден астам байланыс жинадық. Бізде мақсатты аудиторияның портреті бар, ол бүгінде жалпы санның 40% құрады, бұл өте қуантады, жоғары көрсеткіш. Біз сапарымызды тұрақты етіп, жыл сайын келуді жоспарлап отырмыз. Сондай-ақ, Қазақстандағы адамдар өте жақсы екенін, қазақстандықтармен ешқашан бұлай жақын араласпағанымды қосып өткім келеді, мында келіп: халықтың өзі, көрме қызметкерлері өте терең, жауапты, адал адамдар екенін түсіндім


Исаметдин Рифкат, Empire Food:

Foodexpo Qazaqstan 2022 көрмесіне өте ризамыз, бірінші рет қатысып отырмыз. Біз бізді қызықтырған және іздеген адамдарды таптық. Уақыт, ақша, күш жұмсау бекер емес. Біз тек Алматыда ғана емес, басқа қалаларда да тұрақты қатысатын боламыз. Бізбен жұмыс істегісі келетін, тек Қазақстаннан ғана емес, ТМД елдерінен де қызықты компаниялар көп.


Линник Артем, Bacchus JSC:

Foodexpo Qazaqstan 2022 көрмесі өте ұнады, тамаша ұйым, ұйымдастырушыларға алғыс айтқым келеді. Біз жұмыс істеуге келіскен белгілі бір бағыттар бар, бірақ болашақта шетелден бөлшек сауда өкілдері болғанын қалаймыз, өйткені біз экспорт бағытын дамытуды жоспарлап отырмыз, бұл біздің мақсаттарымыздың бірі. Кескін тұрғысынан бәрі жақсы, біз өзімізді көрсеттік, тұтынушы риза, пікірлер оң. Бұл көрмеге біз бірінші рет қатысып отырған жоқпыз, бірақ соңғы 5 жылда қатысқан жоқпыз. Біздің «1948» зауытының ашылу құрметіне аталған біздің көп ұсталған коньяк «Үздік өнім» дәм тату байқауында медальға ие болғанын атап өткім келеді. Біз өте қуаныштымыз, дәстүрлерді құрметтейміз, сол бағытта жүреміз. Біз болашақта қатысуды жоспарлап отырмыз, стендімізді дамытқымыз келеді, мүмкін шағын кафе жасаймыз. Себебі біздің компания - бұл ресми түрде қабылданған жалпы ұлттық тауар белгісі және біздің еліміздің орналасқан жерінде басқа деңгейді көрсеткім келеді.


Большаков Илья, Royal Forest:

FoodExpo Qazaqstan – 2022 көрмесі осы 3 күнде ұнады, Қазақстан нарығына шығу туралы толық сурет пайда болды. Біз мүдделі дистрибьюторлар мен клиенттерді таптық. Көрермендер біздің өнімдеріміздің дәмін тата алды, біз сапалы кері байланыс жинадық. Енді біз қай бағытта қозғалу керектігін, өнімді қалай нақтылау керектігін, қай серіктестермен бірінші кезекте жұмысты бастау керектігін, біз үшін жаңа нарыққа шығу үшін тамаша маркетингтік талдауды білеміз. Қазақстанға біз алғаш рет келуіміз, «Мәскеу облысының экспорттық орталығының» қолдауымен келдік, көрмеде бірлескен стендіміз бар, олардың қолдауы өте ұнады, өйткені олар жұмысты әрі қарай жалғастыра алатын, келісімшарттарға қол қоя алатын мүдделі дистрибьюторларды, клиенттерді стендке тартты.


ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПІКІРЛЕРІ FoodExpo Qazaqstan 2021

Можаева Татьяна, ЕВРОСНАБ ет өнеркәсібі департаментінің менеджері

Көрмеге қатысу – біз үшін өте пайдалы тәжірибе, біз мұнда екінші рет келіп отырмыз. Кеше және бүгін бізге көптеген жаңа әлеуетті клиенттер келді, біз тұрақты клиенттермен кездесулер өткіздік. Ұйымдастырушыларға мұнда қызықты қатысушыларды жинағандары үшін алғыс айтқым келеді, өте мазмұнды және танымды болды. Біздің өнімдер өте үлкен сұранысқа ие болды, өйткені азық-түлік ингредиенттерін шығаратын компаниялар аз болды. Жоғары қызығушылық, етті қайта өңдеу, кондитерлік және сусындық бағыттар бойынша сұраныстардың үлкен саны байқалды. Мұндай алаңдар адамдармен тікелей байланыс орнатады және бұл бизнес саласында өте нәтижелі. Біздің отандық өндірушілерді, әсіресе шұжық өндірісін көбірек көргіміз келеді. Пандемиямен байланысты барлық өзгешеліктер жақында шешіледі және келесі жылы көрменің ауқымы әлдеқайда үлкен болады деп үміттенеміз. Біздің компания келесі 2022 жылы міндетті түрде көрмеге қойылады.


Apulkis Romas, Baltic Gastronomy Leaders

Көрмені өткізу деңгейі жоғары деңгейде деп ойлаймын. Мен мұны тіпті күтпеген едім, маған бәрі ұнады. Көрменің әлеуетіне байыпты қарайтын адамдар келді деп ойлаймын. Жаңа клиенттер көп болғанын қалаймын. Бізге көптеген серіктестер қажет емес, тек бірнеше жақсы адамдар қажет. Мұндай форматтағы іс-шаралар қарым-қатынас үшін қажет, мұнда біз нарықтың трендтерін қадағалай аламыз. Әлбетте осы көрмеге 2022 жылы қатысуды жоспарлап отырмыз.


Айдинян Мушег, МЭЦ халықаралық әріптестік басқармасы бизнес-миссиялар бөлімінің бастығы

Бүгінгі таңда біз FoodExpo көрмесіне қатысуды тек оң тұрғыдан бағалаймыз. Мәскеу Қазақстан нарығына мүдделі. Айта кету керек, бүгінгі таңда барлық экспорттың 30 пайызы Қазақстанға тиесілі және біз өз қызметімізді ұлғайтуға ғана мүдделіміз. Қазіргі уақытта 150-ден астам кездесу өтті, біз көрмеге 15 азық-түлік компаниясын әкелдік. Барлық кездесулер, әдетте, мақсатты. Ұсынылған компаниялар қазірдің өзінде әртүрлі санаттағы экспорттаушылар болып табылады, мысалы: энергетикалық сусындар, тамақ, балмұздақ, пайдалы өнімдер. Біз сіздің келесі көрмелеріңізге қатысуға мүдделіміз. Іріктеу жүргізіледі және біздің компаниялар да Қазақстан нарығына мүдделі болады және бізде сапалы серіктестік қатынастар қалыптасады деп үміттенеміз. Айта кету керек, офлайн-формат, ең алдымен, сатушы мен әлеуетті сатып алушы арасындағы жанды байланыс. Өнімді жылжытудың ең тиімді әдістерінің бірі - офлайн қолдау. Өкінішке орай, пандемия жылы өзін әсерін сезіндірді және біз барлық іс-шараларды онлайн режимінде өткізуге мәжбүр болдық. Бүгіннен бастап біз барлық жұмыс кездесулерін әдеттегі офлайн-форматта өткізетін боламыз деп үміттенеміз.


Литвинчук Александр, NURKAGAZY ЖШС гофроөнімдерді сату бөлімінің директоры

Біз көрмеге бірнеше жыл қатыспадық, бірақ сіздің компанияңызбен бұрыннан таныс болдық. 15 жыл бойы сіздің көрме іс-шараларыңызға қатысып келеміз, бізде тығыз қарым-қатынас орнаған. Біздің компания сіздермен бірге жұмыс істейтініне қуаныштымыз, өйткені мұндай алаңдар бизнес пен адамдар үшін қажет және сұранысқа ие. Біршама шектеулерге байланысты жағдай шиеленісті, адамдар коронавируспен ауырудан сақ болуда және содан келушілер аз болады. Но на площадке выставки всё организовано с соблюдением санитарных норм и риск минимален. Көрмеде көптеген шетелдік компаниялар, соның ішінде Мәскеу облыстары ұсынылған: Омбы, Алтай, Бурятия және тіпті Қиыр Шығыстағы компаниялар. Сондықтан, бұл көрмеде гофрленген қаптамалар мен контейнерлерді шығаратын нарықтың негізгі ойыншылары қойылды. Біз көрмеге қуаныштымыз және ол өте жемісті өтуде деп санаймыз. Біз келесі жылға қатысамыз деп жоспарлап отырмыз, өйткені бұл одан әрі дамудың тамаша мүмкіндігі.


Новолодская Зоя, СИЛУМИН-ВОСТОК даму жөніндегі директоры (Cold Chain)

Iteca компаниясымен біз көптен бері жұмыс істеп келеміз және көптеген көрмелерге қатыстық, өйткені біздің кәсіпорын жабдықтар өндірісінің үлкен спектрімен айналысады. ColdChain көрмесінде біз бірінші рет қатысып отырмыз, өйткені біздің өнімдеріміз нарықта екі жыл ғана. Біз барлық жаңа өнімдер мен әзірлемелерді кең көлемде ұсынуға шешім қабылдадық. Себебі мұнда негізінен өнімдерді қайта өңдеу қызметтерін ұсынатын компаниялар қатысады. Біз өз кезегімізде сол өнімдерді сақтау мәселелерін шешеміз, бұл аграрлық сектор үшін өте өзекті. Біз мұнда тоңазытқыш жабдықтары бар жалғыз компаниямыз. Стендте біздің өнімдеріміздің негізгі үлгілері жинақталған. Сондықтан мен стендтің айналасындағы толқулар өте жоғары екенін айтайын. Біздің мамандарға осы екі күнде жиналған өтінімдерді өңдеу үшін екі апта қажет болады. Офлайн іс-шаралар интернеттен гөрі тиімдірек, сіз бәрін өз қолыңызбен ұстап көріп қана қоймай, стендте маманның кеңесін ала аласыз. Біз мұнда ұсынылған жалғыз өндірушілерміз. Ал Қазақстан нарығында бізде екі-үш компаниядан артық емес, сондықтан тапшылық білікті мамандардың кеңес беруінде пайда болады және жауап алғысы келген адамдар оларды осы жерден алды.


Отзывы о выставке WorldFood Kazakhstan 2018

Батыржан Нуршанов Коммерческий директор ТОО «ALA Sintez»

Хочу отметить, что организация выставки – замечательная! Выходя на данную бизнес площадку, мы не ожидаем, что все произойдет само собой. Здесь можно остановить любого проходящего мимо посетителя, и общение с ним может перерасти в бизнес отношения. Всё зависит от того, чем лучше вы «обрабатываете» потенциального клиента, тем лучше будут результаты.

Например, в прошлом году мы получили хорошие показатели: заключили контракты и выстроили отношения с теми компаниями, которые уже работают на рынке и с теми, кто только планируют запустить свое производство напитков. Сегодня мы также уже получили новых клиентов и новые контракты.


Игорь Смирнов, Директор компании «Комплекс-Бар Кей Зет» (Казахстан)

В этом году выставка проходит хорошо, мне все нравится. Организаторы быстро реагируют на запросы, мы очень довольны их работой! И надеемся найти здесь новых партнеров, не упустить старых и показать наши новинки.


Александр Скрипин, Директор компании Aqua Food Trade

Мы производим выпуск рыбной продукции в Казахстане, а также являемся официальным дистрибьютором продукции компании «РЫБПРОМ». В выставке WorldFood Kazakhstan мы участвуем второй год подряд и получаем хорошие результаты. Только за первый день работы выставки в этом году мы получили уже 3 контракта с региональными компаниями из Тараза, Шымкента и Усть-Каменогорска. Для нас WorldFood Kazakhstan – это бизнес площадка, где мы можем напрямую, без посредников осуществлять поиск партнеров и заключать выгодные контракты.


Татьяна Орешкевич Начальник отдела ВЭД ОАО «Пинский мясокомбинат» (Беларусь)

Мы представляем нашу продукцию на выставке WorldFood Kazakhstan 2018 третий год подряд. И, когда мы впервые приняли участие в выставке, то получили хорошие результаты в виде новых партнёров. Я считаю, что выставки – это эффективная площадка для налаживания и поддержания сотрудничества с партнерами. Очень важно встречаться с уже действующими клиентами, выслушивать их пожелания, нарекания и предложения по работе. По телефону и по электронной почте это делать очень сложно.

Комплекс выставок в рамках WorldFood Kazakhstan в этом году организованны хорошо, у нас нет никаких нареканий! Принимая решение об участии в выставке мы в первую очередь ставили цель расширить объёмы поставок нашей продукции на Казахстанский рынок. Благодаря выставке мы рассчитываем заключить здесь как минимум 2-3 контракта.


Светлана Ониськова Специалист по маркетингу и PR компании ЧАО «Доминик» (Украина)

Мы не первый год принимаем участие в выставке WorldFood Kazakhstan. Хочу отметить, что ежегодно по итогам события мы получаем хороший результат в виде новых контактов, договоренностей с партнёрами. Также обновляется наша база потенциальных дистрибьюторов, с которыми в дальнейшем мы можем развивать взаимовыгодное сотрудничество.

В этом году, я хочу отметить, выставка организованна на достаточно высоком уровне. И мы конечно же ожидаем найти новых дистрибьюторов в Алматы, а также увеличить объем продажи нашей продукции в регионе в целом.


Елена Венедиктовна Продакт-менеджер ОАО Пивкомбинат «Балаковский» (Россия)

Мы впервые приехали в Казахстан на выставку WorldFood для того чтобы «освоить» местный рынок и продавать нашу продукцию здесь. Выставка помогает нам познакомится с местными дистрибьюторами, мы налаживаем контакты, обговариваем вопросы сотрудничества с потенциальными партнерами. Что касается организации, я считаю, что выставка проходит очень хорошо. Организаторы молодцы!


Ринат Апкаев Менеджер по продажам ООО Кайнак (Россия)

Мы впервые принимаем участие в выставке WorldFood Kazakstan. Более 6 лет мы выступали на подобных площадках в Москве. И только в этом году приняли решение о расширении географии сбыта нашей продукции. Хоть мы и доставляем уже в Казахстан нашу продукцию, этого недостаточно. Мы надеемся на выставке WorldFood Kazakhstan найти новых клиентов. Могу сказать, что уже в первый день у нас появились потенциальные партнеры, с которыми мы прорабатываем вопросы сотрудничества. Также мы пообщались с уже существующими партнерами.

Об организации выставки могу сказать – все проходит очень хорошо, работа выставки выстроена системно и грамотно.


Артём Ковалевский Директор по продажам ООО «Диад» (Россия)

В Казахстан на выставку WorldFood мы приехали первый раз. С момента старта нашего бизнеса мы ежегодно участвуем в подобных выставках в России. Сегодня для нас важно найти новых клиентов, показать специалистам-посетителям свою продукцию. Еще одной важной задачей на выставке является мониторинг конкурентов, мы изучаем тенденции казахстанского рынка. Продукт у нас уникальный, никто из стран СНГ не производит подобное и для нас очень важно знать мнение наших потенциальных и существующих покупателей.

Мне очень нравится, как проходит выставка и как она организованна. Я считаю, что площадка будет эффективной для нас.


Максим Стрельников, Директор компании «Вулкан»

Я считаю, что выставка - это один из основных инструментов продвижения своей продукции. Мы впервые приехали в Алматы на выставку HoRex, потому что заинтересованы в развитии нашего бизнеса на Казахстанском рынке. Мы уже экспортируем свою продукцию в Казахстан и имеем определенное количество клиентов. Однако, мы не хотим останавливаться на этом и, сегодня, ставим целью нарастить объемы наших продаж здесь. Не мало важно, также, и изучить рынок Казахстана. Благодаря выставке, я думаю, мы сможем осуществить поставленные цели. Ведь выставка организована очень хорошо, все сервисы доступны, не вижу никаких проблем.


Олжас Роман, Специалист коммерческого отдела компании EuroCold (Казахстан)

Мы впервые участвуем в выставке ColdChain Kazakhstan. Мне очень нравится, как проходит выставка, всё прекрасно организованно.

Наша компания достаточно молодая, мы всего на рынке 3 года и для увеличения узнаваемости нас на рынке, мы решили выступить со своим оборудованием здесь. Рассчитываем, что на выставке мы обретем новых клиентов, получим для себя новый опыт. Очень важно для менеджеров развивать навыки общения с клиентами, уметь грамотно представлять свою компанию.