«ИНДУСТРИЯ СЕРПІНІНДЕ»: FOODEXPO QAZAQSTAN, QAZPACK ЖӘНЕ HOREX&CLEANEXPO ӘЛЕМНІҢ 34 ЕЛІНЕН 515-ТЕН АСТАМ КОМПАНИЯНЫ БІРІКТІРІП, БИЗНЕС ҮШІН ЖАҢА МҮМКІНДІКТЕР АШУДА
БҮГІН, 13 ҚАРАШАДА «АТАКЕНТ» КӨРМЕ ОРТАЛЫҒЫНДА – FOODEXPO QAZAQSTAN, QAZPACK ЖӘНЕ HOREX&CLEANEXPO QAZAQSTAN ІРІ САЛАЛЫҚ КӨРМЕЛЕР САЛТАНАТТЫ ТҮРДЕ АШЫЛДЫ. АЗЫҚ-ТҮЛІК ИНДУСТРИЯСЫ, ОРАУ, ҚОНАҚЖАЙЛЫЛЫҚ ЖӘНЕ КЛИНИНГ САЛАСЫНДАҒЫ КӘСІПҚОЙЛАР ҮШІН ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ЭКСПО-АЛАҢДАР БИЗНЕС ӨКІЛДЕРІ МЕН ӨЗ ІСКЕРЛІК МҮМКІНДІКТЕРІН КЕҢЕЙТУГЕ, ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРМЕН ТАНЫСУҒА ЖӘНЕ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТЫ ЖОЛҒА ҚОЮҒА ҰМТЫЛАТЫН МАМАНДАР ҮШІН ЖАРҚЫН ЖӘНЕ МАҢЫЗДЫ ОҚИҒА БОЛДЫ. КӨРМЕНІҢ БІРІНШІ КҮНІ ҒАНА 3 560 САЛА МАМАНЫ КЕЛДІ.
FoodExpo Qazaqstan көрмесі – азық-түлік өнеркәсібіндегі ең соңғы жетістіктерді көрсету үшін басты алаңға айналған іс-шараға әлемнің 30 елінен 383 компания қатысты. Олардың қатарында Австрия, Әзірбайжан, Беларусь, Бельгия, Венгрия, Германия, Грузия, Египет, Индонезия, Иран, Италия, Қазақстан, Қытай, Қырғызстан, Латвия, БАӘ, Палестина, Польша, Ресей, Словения, АҚШ, Тайланд, Түрікменстан, Түркия, Өзбекстан, Украина, Швейцария, Шри-Ланка және Оңтүстік Корея бар. Ұлттық стендтерді Австрия, Беларусь, Қырғызстан, Палестина, Польша, Шри-Ланка және Оңтүстік Корея ұсынды. Ұжымдық стендтерде Германия және Қытайдың бірнеше провинциялары, сонымен қатар Адыгея, Башқұртстан, Карелия, Пермь өлкесі, Нижегород, Томск облыстары және Ресейдің басқа да 19 аймағы өз экспозицияларын ұсынды. Мұндай алуан түрлі көрмелер Қазақстанмен экономикалық байланыстарды дамытуды көздейтін халықаралық қызығушылықты айқын көрсетеді.
61 – қазақстандық және 322 – халықаралық өкілдер көрмеде өз өнімдерін таныстырды, бұл халықаралық компаниялардың азық-түлік индустриясы саласындағы инвесторлар мен өндірушілер үшін барған сайын тартымды болып келе жатқан қазақстандық нарыққа деген қызығушылығының артқанын көрсетеді. Көрмеге қатысушылардың жалпы құрамының 54%-ын құрайтын 206 компания алғаш рет қатысты.
FoodExpo Qazaqstan көрмесі «Қазақстанда жасалған» брендін ілгерілету: ішкі реформалардан халықаралық нарықтарға» атты Пленарлық отырыспен жұмысын бастады. Спикерлер қатарында «QazTrade» Сауда саясатын дамыту орталығы» АҚ e-commerce департаменті директорының орынбасары Ануар Бейсеков, «Ұлттық сараптама және сертификаттау орталығы» АҚ Алматы филиалының директоры Даурен Думанов, «Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі» АҚ Алматы қ. өкілдігінің басшысы Алмас Қалқаев және Sultan Marketing компаниясының экспорт жөніндегі директоры Валентин Вальтер болды. Олар қазақстандық өнімдерді халықаралық аренада ілгерілету стратегияларын талқылады.
Ал FoodExpo Qazaqstan көрмесінің символдық ашылуы құрметті қонақтар мен ұйымдастырушылардың лентаны кесу рәсімін, сондай-ақ көрме бойынша кейінгі таныстыру турын атап өтті.
Автоматически созданное описаниеКең ауқымды экспозициядан бөлек, FoodExpo Qazaqstan алаңы мазмұнды іскерлік бағдарламаны ұсынды. Бірінші күннің бағдарламасына белгілі санаттық менеджмент саласының сарапшысы Анна Бакурскаяның «Пайда әкелетін өнер: Бөлшек саудадағы ассортиментті басқару» сессиясы кірді. Мұнда қатысушылар ритейл мен азық-түлік және сусын өндірушілері үшін стратегияларды әзірлеу бойынша бірегей білім алды. Linde Gas компаниясы «Мұздату және салқындату саласындағы инновациялар» семинарын өткізіп, қатысушыларды ет және балық өнімдерінің сапасын сақтау бойынша алдыңғы қатарлы әдістермен таныстырды.
Бөлшек сауда орталығы – Қазақстан мен Орталық Азияның сауда желілері және дистрибьюторларымен тікелей келіссөздер жүргізуге арналған алаң – өз жұмысын бастады. Бүгін Arbuz, Magnum, Colibri сияқты ірі желілердің өкілдері бірнеше B2B кездесулер өткізсе, ертең ритейл-орталыққа бірден 8 отандық желі мен дистрибьютор қатысады.
Көрменің бірінші күні сондай-ақ «FoodExpo Qazaqstan 2024 көрмесінің үздік өнімдері» атты жыл сайынғы байқау-дегустация жеңімпаздарын марапаттау рәсімімен ерекшеленді. 27 компания мен 42 өнім «FoodExpo Qazaqstan 2024 үздік өнімі» Алтын медалі және Құрмет дипломымен марапатталды.
Көрме алаңында «Пищевка 3D: QAZAQ» конференциясы мен FoodExpo Qazaqstan 2025 көрмесі аясында «Ватель Консалтинг» ЖШҚ және «Iteca» ЖШС арасында тамақ өнеркәсібі үшін тиімді нетворкингті құруға бағытталған ынтымақтастық туралы Меморандумға қол қойылды.
Сондай-ақ QazPack 2024 көрмесі орау саласының мамандары үшін маңызды оқиғаға айналды. Биыл көрмеге 98 компания қатысып, олардың 28-і – қазақстандық, ал 70-і – халықаралық компаниялар болды. Қатысушылар 14 елден, соның ішінде Беларусь, Германия, Үндістан, Иран, Қытай, Қырғызстан, Польша, Ресей, Түркия, Өзбекстан, Франция және Швейцария елдерінен ұсынылды. Қатысушылардың кең ауқымы көрменің халықаралық маңызын және түрлі салалар үшін орау, ыдыс және затбелгі саласындағы озық шешімдерді біріктіретінін айқындайды.
Horex & Clean Expo Qazaqstan көрмелері қонақжайлық және клининг индустриясын дамытуға бағытталып, Беларусь, Иран, Италия, Испания, Германия, Қытай, Қазақстан, Қырғызстан, Түркия, Жапония, Тәжікстан, Өзбекстан, Ресей, АҚШ сияқты 14 елден 35-тен астам компанияны жинады. Қатысушылардың ішінде 26 компания HoReCa сегментіне, ал 9 компания клининг қызметтеріне маманданған. Экспоненттер қатарында 16 қазақстандық компания және 19 халықаралық өндіруші болды. Көрмеге алғаш рет қатысқан 14 компания оның кәсіби ортада танымалдылығы мен маңыздылығын көрсетеді.
Көрменің маңызды оқиғасына айналған мерейтойлық 10-шы Horex Business Forum HoReCa саласында кәсіпқойлық деңгейін арттыруға бағытталған. Форум бағдарламасы 6 негізгі блокты қамтиды, олардың ішінде клиенттерді тарту және ұстап қалу, тәуекелдерді басқару, жасанды интеллектті пайдалану арқылы жаңа маркетингтік мүмкіндіктер, экологиялық жауапкершілік, сондай-ақ мейрамхана бизнесінің имиджін қалыптастырудағы блогерлер мен сыншылардың рөлі секілді 18-ден астам өзекті тақырып бар. Форумның мерейтойына орай қатысушылар үшін кіру тегін болды, бұл көбірек мамандарға құнды білім мен ұсыныстарға қол жеткізуге мүмкіндік берді.
Бүгін Horex Business Forum-да спикерлер қонақжайлық индустриясын дамыту бағыттарын талқылады. Сессияларда жоғары деңгейдегі қызметті қамтамасыз ету үшін кадрларды тарту және ұстап қалу бойынша тиімді стратегиялар, сондай-ақ бухгалтерия және заңнама талаптарын сақтау саласындағы тәуекелдерді басқару мәселелері қарастырылды. Ерекше назар жасанды интеллектті қолдану арқылы маркетингтік мүмкіндіктерге бөлініп, қазіргі заманғы технологиялардың бизнесті дамытуға қалай ықпал ете алатынын көрсеткен франшиза бойынша табысты кейстер ұсынылды.
CleanExpo-ның жаңа интерактивті аймағы оқыту мен практикалық жаттығулар үшін бірегей мүмкіндіктер ұсынады. Мұнда келушілер күн бойы гигиеналық қауіпсіздік пен клининг саласындағы инновациялық шешімдермен танысып, жетекші мамандардың практикалық кейстері мен мастер-класстарын тамашалады.
FoodExpo Qazaqstan, QazPack және Horex&CleanExpo Qazaqstan көрмелері жоғары деңгейдегі ұйымдастыруды, халықаралық қамтуды және саланы жаһандық деңгейде дамытуға деген ұмтылысты көрсетті. Олар жаңа әріптестіктер орнату, тәжірибе алмасу және қазақстандық бизнестің бәсекеге қабілеттілігін арттырып, оны жаңа деңгейге шығаруға ықпал ететін алдыңғы қатарлы технологияларды енгізу алаңына айналды. Қатысушылар мен қонақтар мұндай іс-шаралардың Қазақстанның халықаралық аренадағы өсіп келе жатқан рөлін айқындап, одан әрі экономикалық ынтымақтастық пен инновациялық дамуға қолайлы жағдай жасайтынын атап өтті.
Көрмелер әлі екі күн бойы өтеді, біз азық-түлік индустриясы, орау, қонақжайлылық және клининг саласының мамандарын іс-шаралардың сайттарында алдын ала тіркеуден өтіп, билетпен күтеміз!