27-ші Орта Азиялық Халықаралық «Тамақ өнеркәсібі» көрмесі
27-ші Орта Азиялық Халықаралық «Тамақ өнеркәсібі» көрмесі

ҚАЗАҚСТАН FOODEXPO QAZAQSTAN ЖӘНЕ QAZPACK 2024 ХАЛЫҚАРАЛЫҚ КӨРМЕЛЕРІНІҢ АРҚАСЫНДА ИННОВАЦИЯЛАР МЕН ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ОРТАЛЫҒЫНА АЙНАЛДЫ

2024 жылдың 13-15 қарашасы аралығында Алматы қаласы тамақ өнеркәсібі және қаптама саласындағы екі маңызды көрмені: 26-шы Орта Азиялық халықаралық FoodExpo Qazaqstan көрмесін және 22-ші Қазақстандық халықаралық QazPack көрмесін өткізудің арқасында халықаралық назардың орталығына айналды.

Көрмелер өз алаңында 43 елден 7 361 бірегей келушілерді жинады, бұл бүкіл сала үшін жетекші оқиға болды. Іс-шаралар жаңа байланыстар орнату үшін тиімді алаңға айналды, бұл туралы «Евразиан Фудс» АҚ бас технологы Наталья Трунова айтты: «Мен бұл көрмеге алғаш рет қатысып отырмын және өте риза болдым. Біз көптеген пайдалы байланыстарды таптық, жаңа компаниялармен таныстық және біз жұмыс істеп жатқан компаниялар туралы ақпаратты жаңарттық. Бұл өзара тиімді қарым-қатынас болды: біз нарықтағы жаңа өнімдер туралы білдік, серіктестеріміз де біздің қажеттіліктерімізбен танысты».

FoodExpo Qazaqstan қатысушылары мен қонақтары Австрия, Әзірбайжан, Беларусь, Бельгия, Венгрия, Германия, Грузия, Египет, Индонезия, Иран, Италия, Қазақстан, Қытай, Қырғызстан, Латвия, БАӘ, Палестина, Польша, Ресей, Словения, АҚШ, Таиланд, Түрікменстан, Түркия, Өзбекстан, Украина, Швейцария, Шри-Ланка, Оңтүстік Корея сияқты әлемнің 30 елінен 383-тен астам компания ұсынған ең озық әзірлемелерді, өнімдер мен технологияларды көре алды. Ұлттық стендтерді Австрия, Беларусь, Қырғызстан, Палестина, Польша, Шри-Ланка және Оңтүстік Корея сияқты елдер ұсынды, ал ұжымдық экспозицияларды Германия, Қытай провинциялары және Ресей Федерациясының 19 аймағы, соның ішінде Адыгея, Алтай өлкесі, Башқұртстан, Қарашай-Черкесия, Карелия, Кузбасс, Чувашия, Астрахан, Владимирская, Воронеж, Калининград, Киров, Курск, Мурманск, Нижний Новгород, Омбы, Пермь, Тамбов, Томск және Ярославль облыстары.

Қатысушылардың бұл алуан түрлілігі қазақстандық нарықтың халықаралық әріптестер үшін маңыздылығын және Орталық Азиядағы ынтымақтастыққа деген қызығушылықтың артып келе жатқанын көрсетеді. Көрмеге қатысушылар арасында нарықтың негізгі ойыншылары - CIS Market (Қазақстан), Cerex (Швейцария), Gostol (Словения), Fava S. P. A. (Италия), Denozli Ozstar (Түркия), Diosna Dierks & Söhne Gmbh (Германия), Storm Technologies (Қазақстан), Единая Торговая Система (Ресей / Қазақстан), Фаворит Техно (Қазақстан) және басқалары болды.

Экспоненттердің алуан түрлілігі ерекше назар аударуға лайық: олардың 61-і Қазақстан, ал 322-сі халықаралық компаниялар, бұл Қазақстанның тамақ индустриясы саласындағы шетелдік инвесторлар мен өндірушілер үшін тартымдылығын көрсетеді. Көрмеге қатысушылардың 54%-ы немесе 262 компания алғаш рет осы көрмелерге қатысты. Бұл Қазақстанда даму үшін перспективалы өңірді көретін нарықтағы жаңа ойыншылар үшін платформаның жоғары маңыздылығын растайды. Қатысушылар өз өнімдерін жергілікті және халықаралық деңгейде ілгерілету үшін көрменің әлеуетін жоғары бағалады: «Мұндай көрмелер біздің өнімімізді Қазақстанның ішкі нарығында ілгерілетіп қана қоймай, оны сыртқы нарықта да ұсынуға тамаша мүмкіндік береді. Сондықтан келесі жылы біз осы көрмеге қатысуды жоспарлап отырмыз», - деді Темірхан Нұрмаханов, Narlen.kz коммерциялық директоры.

Кең экспозициядан басқа, іс-шара қызықты іскерлік бағдарламаны қамтыды. Саланың барлық мамандары үшін оқыту тренинг-сессияларын, технологиялық семинарларды, b2b-алаңдарды және сараптамалық талқылауларды біріктірген Food Forum Qazaqstan 2024 ұйымдастырылды. Форум «Қазақстанда жасалған» брендін ілгерілету: ішкі реформалардан халықаралық нарықтарға» атты пленарлық отырысынан басталды, онда негізгі спикерлер, соның ішінде «Qaztrade» сауда саясатын дамыту орталығы» АҚ e-commerce департаменті директорының орынбасары Ануар Бейсеков, «Ұлттық сараптама және сертификаттау орталығы» АҚ Алматы филиалының директоры Дәурен Думанов, «Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі» АҚ Алматы қаласындағы өкілдігінің директоры Алмас Қалқаев және Валентин Уолтер, Sultan Marketing экспорт жөніндегі директоры, қазақстандық өнімнің әлемдік нарыққа шығу стратегиясын талқылады. Бұл диалог жергілікті өндірушілердің экспорттық мүмкіндіктерін кеңейтуге ықпал ететін жаңа идеялар мен бастамалардың негізіне айналды.

Бағдарлама аясында категориялық менеджмент саласындағы танымал сарапшы Анна Бакурскаяның практикалық мастер-класстары өтті. Ол «Пайда әкелетін өнер: бөлшек саудадағы ассортиментті басқару», «Желілермен жұмыс істеу кезіндегі мифтер. Желіге сауатты кіру ережелері» және «Ассортиментті басқаруда AI көмекшісін қалай жасауға болады. Жұмыста АИ қолдану бойынша семинар-дайджест». Жұмыста АИ қолдану бойынша семинар-дайджест". Сондай-ақ Lubrication Systems және Linde Gas компанияларының технологиялық семинарлары өтті, онда мамандар қызмет көрсету шығындарын азайтуға және энергия тұтынуды азайтуға бағытталған инновацияларды талқылады. Қазақстан мен Орталық Азияның сауда желілерімен және дистрибьюторларымен жеткізушілердің тікелей келіссөздері алаңына айналған бөлшек сауда орталығы ерекше орын алды. B2b форматы өте сұранысқа ие болды: биылғы жылы шамамен 1118 келіссөздер өтті, бұл өзара әрекеттесу моделінің жоғары тиімділігін көрсетеді.

Бағдарлама аясында танымал категориялық менеджмент бойынша сарапшы Анна Бакурская практикалық мастер-класстар өткізді. Ол «Пайда әкелетін өнер: Ритейлдегі ассортиментті басқару», «Желілермен жұмыс істеудегі мифтер. Желілерге дұрыс кіру ережелері» және «Қалай жасанды интеллекті ассортиментті басқаруда көмекшіге айналдыруға болады. Жасанды интеллектіні жұмыста қолдану бойынша практикалық дайджест» сияқты бизнес-сессияларды өткізді. Сонымен қатар, Lubrication Systems және Linde Gas компанияларынан технологиялық семинарлар өткізілді, онда мамандар қызмет көрсету шығындарын төмендету және энергия шығынын азайтуға бағытталған инновацияларды талқылады. Ерекше назарға алынған бөлшек сауда орталығы Қазақстан мен Орталық Азияның сауда желілері мен дистрибьюторлары арасындағы тікелей келіссөздер өткізетін алаңға айналды. b2b форматы жоғары сұранысқа ие болды: биыл мұнда шамамен 1118 келіссөздер өтті, бұл мұндай өзара әрекеттесу моделінің тиімділігін көрсетеді.

Жыл сайынғы «Foodexpo Qazaqstan 2024 үздік өнімі» дегустация байқауының жеңімпаздарын марапаттау да маңызды оқиға болды. Биыл 27 компания мен 42 өнім Алтын медаль мен Құрмет грамотасына ие болып, ұсынылған өнімдердің жоғары сапасын растап берді.

Сонымен қатар, көрмеде маңызды оқиға ретінде 2025 жылы болашақта «Пищевка 3D: QAZAQ» атты тамақ өнеркәсібі өндірушілері үшін бірлескен конференция ұйымдастыру мақсатында «Ватель Консалтинг» ЖШС мен «Iteca» ЖШС арасында ынтымақтастық туралы меморандумға қол қойылды. Бұл келісім тамақ өнеркәсібі компаниялары үшін тиімді желі құруға және ішкі және халықаралық нарық қатысушылары арасында диалогты дамытуға бағытталған.

FoodExpo Qazaqstan-мен қатар орау индустриясына арналған QazPack 2024 көрмесі өтті. Оған 14 елден 98 компания қатысты, оның ішінде Беларусь, Германия, Үндістан, Иран, Қытай, Қырғызстан, Польша, Ресей, Түркия, Өзбекстан, Франция және Швейцария бар. Қатысушылар өз стендтерінде өнімдер мен технологиялардың кең ауқымын ұсынды, соның ішінде этикеткалар, дайын орау, орау машиналары мен технологиялары, баспа, таңбалау және логотиптерді қоюға арналған жабдықтар, сондай-ақ орау материалдары мен көмекші орау құралдары. Дебютант қатысушылар арасында FreshPack Solutions (Беларусь), Ырыс (Қазақстан), MarkJet (Ресей), Хоперская Упаковка (Ресей), FinnPak (Финляндия), Innova Pack (Түркменстан) және Euro Trade (Өзбекстан) компаниялары болды. Биыл көрме алаңы 20%-ға өсті, бұл көрмені аралаған келушілер тарапынан да атап өтілді: «Көрме айтарлықтай өсті, әсіресе стендтерде өнімдер мен қызметтердің ассортименті тұрғысынан, ол қазір әлдеқайда сұранысқа ие және әртүрлі. Қатысушылардың көрмеге жауапкершілікпен және мұқият дайындалғанын көру өте қуанышты: стендтер жарқын, жақты ойластырылған, жарнама мен презентациялар жоғары деңгейде ұйымдастырылған», - деп өз пікірімен «Техэксперт» ЖШС, Нина Ренних бөлісті.

FoodExpo Qazaqstan және QazPack 2024 көрмелері халықаралық байланыстарды нығайтуға, инновацияларды көрсетуге және жаңа серіктестіктер орнатуға маңызды алаң болды. Осы оқиғалар арқылы Қазақстан өз позицияларын стратегиялық нарық ретінде нығайтып, әлемнің түрлі бөліктерінен өндірушілер мен инвесторлар үшін негізгі тартымды нүктеге айналады.

Көрмені ұйымдастырушы - Қазақстандық Iteca компаниясы және оның халықаралық серіктесі – ICA Events компаниялар тобы.